Bubbelbadkar? Ja tack.

Då var det dags. Om ca en och en halv timma får jag min dom. Får jag fortsätta med jympan eller inte? Hur många behandlingar behöver jag? Vad är det egentligen för fel på mig?

Kollade mitt saldo och såg att min kära "svärmor" har satt in pengar åt mig. Hon är underbar! Nu kan jag köpa min lilla halloweenutstyrsel som jag ska ha på fredag. Och har Micke och Carro tur, ja då blir det även en inflyttpresent..

Har minsann lite träningsvärk från gårdagens djävulspass. SKönt. Då vet jag att det var tyngre än de vanliga passen. Äh, jag pratar bara strunt. Ni får en idolbild på mig istället, vassego:



Kommentarer
Postat av: Tobie

jo jag vet smaken är olika, men jag skrev liksom ur deras Point of view. och där är nog den blonda med stora bröst snyggast.

2009-10-28 @ 23:20:39
URL: http://tobiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0