Blöh

Hej jag har tråkigt och är TRÖTT.


Vad har du för mobil?
-
En Sony Ericsson som är värdelös.

Vad är det bästa med att blogga?
- Att jag har något att göra ibland.

Vad föredrar du, fest eller myskväll hemma?
- Det beror på vilket humör jag är på. Fest är kul men myskväll hemma med min fina karl är också nice!

Någon specigel musik smak ??:)
- Just nu lyssnar jag mest på the Plan, Fall Out Boy och som vanligt Alkaine Trio.

Hur lång är du?
- 1.61! ;)

Dricker du?
- Ja.

Röker du?
- Ja. Men mycket mindre än förr i tiden. Duktig är jag!

Hur många har du på msn? :))
- Jag har fan ingen aning.

Vilken årstid tycker du bäst om och varför?
- Sommar. Varmt och fint. Och ljuuust!

Hur många läsare har du per dag?
- Det varierar. Typ mellan 5-30.


Vilka bloggar läser du?
- Sen länkarna här bredvid.

Vilka länder har du varit i?
- Danmark, Norge, Island, Frankrike, England, Tyskland, Schweiz, Österrike, Spanien, Andorra, Italien, Grekland, Holland och Belgien. Och Sverige då såklart..


Vad har din tandborste för färg?
- Regnbågsfärger. GAY!

Om du visste att du hade en dag kvar att leva vad skulle du göra?
-
Supa mig tokfull på en pub i London sen hoppa från London Bridge.

Har du något husdjur? :)
-
Näe.

Har du någon kille?
- Ja.

Favoritmat?
-
Vegetarisk lasagne.

Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
-
En båt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0