Big Braaaaader..

Blöh.. Jag är seg och har huvudvärk. Beror antagligen på vätskebrist samt för mycket häng framför datorskärmen.. Men jag kan fan inte slita mig från Illustrator. Det är såå kul!
Denna tycker jag blev bra, gjorde den ganska nyss:



Föreställer min kusin John, och han blev också nöjd och har den numer som pres.bild på Facebook :D

Idag blev det träning, utan min partner in svett.. Men det gick bra. Jävligt tufft var det idag. Sista konditionspasset var för jävligt men jag gav inte upp! Hela tiden hade jag min bikini i tanken, hur snyggt den kommer sitta nästa sommar. Så det är bara att kämpa på! Imorgon ska jag ta mina mått och se om det hänt något sen förra veckan. Håll en tumme för mig, OK?
TJO!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snyggt! Jag gillar Illustartor - man kan göra sjukt bra grejer i det. Och bra att du ska läsa InDesign, då kan jag peppra dig med frågor om saker jag glömt bort..:)

Och aporpå socker... Jag är precis likadan. har alltid varit en sjukt stor sockerjunkie MEN nu för första gången på aslänge känner jag inte alls ett lika stort sug. Jag har återinfört lördagsgodis och det fungerar bra. Dessutom måste man få äta godis ibland . annars är det ju inget roligt..:)

2009-10-07 @ 10:53:51
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com
Postat av: Wen

jomen lördagsgodis har jag också infört i hemmet. men johan behöver ju inte bry sig och ibland köper han godis och ja, hrmmm, då blir det ju så att jag kanske snor en, två eller tre godisar. då blir jag arg på mig själv och surar ihop till en liten boll.. ush..

2009-10-07 @ 11:42:51
URL: http://wendylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0