Beer or not to beer? Ööh..

Seg fredag. Drack 4 öl igår tillsammans med Bea på Carmen. Senare fick vi besök av en väldigt ny bekant till Bea som hette Johannes och några minuter senare kom hans kompis Erik. Väldigt roliga killar, skrattade så jag nästa tjöt. Vi gjorde nog rätt i att dra hemåt vid halv nio. Hade jag druckit en öl till hade jag mått otroligt dåligt idag! Och det gör jag ju inte nu, så det var bra. Yes yes!

När jag kom hem, lullig och härlig, berättade jag en mycket pinsam sak för Johan som kändes skönt att få ur sig. Jag är så jävla fjantig ibland alltså! Men nu är det ur världen och nu är hemlisarna slut. Känns bra. Yes yes!

Funderar även på att ha fest nästa lördag, den 10e oktober. Då firar jag 2 år i Stockholm. TVÅ ÅR! Det är sjukt länge ju.. Fast det känns inte alls att det är så länge. Skönt dock. Jag har varit ifrån Helvetet i 2 år. Haha.. Gött..
I Borås ser det inte ut såhär:



Jag älskar tbanan samtidigt som jag hatar den. Vad skulle man gjort utan den liksom?

Kommentarer
Postat av: Becca

jag och rickard gifter oss den 10e som du säkert läst. Vi tänkte kanske styra upp en kväll ute på stan den kvällen. vad sägs om det istället?

2009-10-02 @ 11:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0