99 problems..

Hmm, nog för att det är jävligt skönt att ha tvättmaskin i lägenheten. Men ska det verkligen ta 4 timmar för EN tvätt att bli klar?? Först tvättades det i typ 2tim och nu torkas det, 1½ tim and still going strong. Sjukt..

Annars har jag ont i ryggen mest hela tiden. Funderar på att ringa vårdcentralen imorrn bitti och höra vad de tycker att jag ska göra. Antagligen kommer den polska skitläkaren skriva ut smärtstillande och säga till mig att röra på mig mer. Som de alltid säger. "Rör på dig, jogga, promenera, styrketräna, rööööör på dig".
Ja. Jag vet att jag är överviktig, men motion kan väl för fan inte vara svaret på allt! Jag har dessutom en sne rygg så jag vill ju gärna veta hur jag ska gå till väga för att inte belasta ryggen fel.
Och eftersom jag inte har cash nog att gå till en privatläkare så, what the fuck to do???


Kommentarer
Postat av: Anonym

Byt vårdcentral ögonaböj! Eller åtminstone läkare. Var får du? Har hört bra ord om närakuten i Brommaplan.

2009-10-21 @ 19:19:14
Postat av: wen

jag går till närakuten i brommaplan. den läkaren jag har blivit tillskriven där är en jävla fitta. så jag ska nog byta ja..

2009-10-21 @ 19:28:51
URL: http://denhär

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0