80s.

En aning bakis är jag minsann. Gårdagen var nice. Pernilla kom över redan vid två, Johan skjutsade oss till Vällingby där vi köpte det sista inför halloween och lite käk. Sen tog det väl ett par timmar att fixa sig. Våffla hår tar längre tid än man tror, särskilt när P har så sjukligt tjockt hår. Phew, men det var väl värt det, resultatet blev grymt!
Drog till Farsta och möttes av en sailor girl och en blottare. På festen fanns även en svininfluensa, en polis, två tärningar och en muslim. Alla hade inte förstått det här med utklädnad, vilket var lite tråkigt..
Vi drog från Farsta vid tolv, halv ett. Skulle möta Gustav på en klubb på Söder men när vi kom fram hade de gått vidare. Frusen och full, det blev fyllekäk på Donken och sen taxi hem.

Idag är det lördag, jag har huvudvärk, kollar på True Blood, ska snart växla över till SF-kanalen som visar Sällskapsresan 1, 2 och 3 på raken. Härligt. Johan sover, jag saknar honom.. Ska väcka honom snart med en puss eller fem.. Och så ska jag dricka kopiösa mängder te. TJO!



Kommentarer
Postat av: Jenny

tjusiga outfits! En kompis lillasyster hade nog dock den bästa - hon var utrklädd till en Yes-flaska. Helt klockren!

2009-11-01 @ 19:28:51
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0