Vörtbröd + rödbetssallad.

Varför tar det emot så mycket att gå och lägga sig, men när man vaknar vill man bara fortsätta sova..?

Spanar gamla Big Brotheravsnitt mellan bloggläsning (inga brudbloggar, det måste handla om musik eller foto) och fy fan vad folk är dumma i huvudet. Benji, kommer ni ihåg honom? Hur kan man glömma denna otrogne falsksångare som i princip bara kunde säga "jag ska pissa på dig". Suck.. När jag ser honom på TV, och hur uppriktigt överlycklig han blev när han fick VIPkort till Stureplan, ville jag verkligen klösa ur mina egna ögon och brinna upp i morgonsolen.

Längtar till jul nu. Saknar min familj.. Massor!

1- Jag och min kära mor.
2- Min kusse.
3- Syrran!
4- Moster.
5- Mormor.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0