Uuuullareeeed.

Hemma. Andra besöket hos kiropraktorn och jag känner mig inte lika mörbultad som förra veckan men nära på. Denna gång knäckte han nacken också vilket inte gjorde ont men det är ju en lustig sak att göra så jag skrattade mest efteråt. Han konstaterade att jag är väldigt lättbehandlad. Gött det. Och att jag är överrörlig. Vilket betyder att jag har en tendens att vara FÖR vig.. Uhm, jag har alltid trott att det var något bra. Men, nej. Så det är bra att jag tränar för att bygga upp muskler och bli stelare. Det sistnämnda låter inget vidare i mina öron, men om det är något som är bra för min kropp så visst, låt gå..

Nu ska jag spana på Ullared som Johan spelade in åt mig igår, jag har en känsla av att det kommer att vara hysteriskt roligt! Yiiiiha!


Ensam i en gammal tbanevagn. Ja då går det bra att sätta fötterna på sätet..

Kommentarer
Postat av: angelica

Åååh det är så hemskt när kiropraktorerna knäcker. Bara smäller till. Jag blev så rädd när han gjorde det så jag började gråta. haha. Never again!

2009-11-04 @ 19:45:55
URL: http://weijmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0