Twist!

I'm gonna fuck you up beyond repair!
Från vilken film, någon..?

Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här men, fy helvete vad skönt det är när man är klar med ett träningspass! Även om det är tråkig styrketräning! Jag ökade min tid på crosstrainern idag med 5 minuter. Det gäller att ha tålamod. Jag märker att jag börjar minska i omfång över börsten och precis under. Det är väl på den vägen det är. Låren försvinner sist. Om de vill försvinna alls.. Så jag kanske ska ändra mitt mål med att i slutet av januari ska jag komma i mina gamla favvotshirts istället för mina favvobyxor!

Sitter och väntar på att Twister ska börja på Canal plus action. Yeah.. Jag gillar dåliga katastroffilmer. Tänk om det vore söndag och jag var smal så jag kunde svulla på ostbågar och julmust utan att få dåligt samvete, mmm.. Då hade det varit ännu bättre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0