Oljud.

Smart reporter på aftonbladets tv.. Suck.. Hon rapporterar från Kungsgatan i Stockholm där tusentals AIKfans har samlats för att hylla sina tattare. Och hon säger:
"Nu har de allsvenska spelarna i AIK kommit tillbaka till sin hemstad Stockholm igen".
NEJ. AIK kommer från SOLNA som är en helt egen stad. Brudjävel, kolla fakta innan du öppnar käften.
(Varför ens förpesta Kungsgatan? Dög inte Solna Centrum eller..?)

Imorse vaknade jag 07:30 utav borrar, slipar, helvetesmaskiner.. Satte i öronproppar, hörde inte mitt alarm och vaknade istället 11:40. Grattis världen. Inte för att jag har bråttom nånstans men det känns så jävla onödigt att sova sådär länge ändå. Ja ja.
Kl 15 ska jag träna sen blir det att skynda skynda hem, duscha, försöka slänga i sig någon mat och sen dra iväg till kursen. Det kommer bli tight med tid, men det gör nog inte så mycket att jag kommer för sent. Det är alltid en halvtimmas genomgång på förra lektionen och det där kan jag ju redan.

Nu ska jag sluta skriva en massa skit som ingen vill läsa. Det är ju Hem Till Gården på TV. YEY!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det ligger till som så, att AIK bildades på Biblioteksgatan 1891. Så det så. Men visst tillhör vi Solna! =D

2009-11-02 @ 21:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0