Ola + Vendela? Näää.. :(

I natt har jag minsann fått prova på hur det är att vara nästan kändis. Jag drömde nämligen att jag var tillsammans med Idol-Ola! Hahaha.. (Hur det gick till har jag iiingen aning om, tycker inte han är det minsta snygg ens..)
Och vart jag än gick kom det fram fjortisbrudar som frågade om vi hade pussats och frågade hur Ola var i verkligheten. Ja herrejisses vad konstiga drömmar kan vara!

Det är fan fredag idag! Hur gick det till? Det var måndag, den måndagen var jobbig och helt plötsligt är det fredag. Min mens har börjat flöda typiskt nog, det är kärlekstema i Idol (blööh), självmordssnack på Efter Tio (vet verkligen inte varför jag tittar på skiten, jag HATAR Malou..), ja sen vet jag inte vad den här fredagen har att bjuda på mer. Förutom träning kl 16, som jag INTE ska boka utan bara gå dit. Haha.. För det kommer knappt bli 20 pers. Gillar när det är mindre folk, man behöver då inte akta sig för att råka slå till någon under konditionsminutrarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0