Mulet, 7 grader.

Nu läggs det kullerstenar utanför fönstret. Vet inte hur man skriver ner ett ljud men det låter lite som att en hackspett skulle hacka på asfalt istället för i trä. Mycket irriterande hur som helst.

Om 40min ska jag ställa mig på busshållplatsen och börja min resa mot Mariatorget. Att det inte kunde finnas en lika billig kiropraktor på den här sidan stan, att fuska med smsbiljetterna börjar bli läskigt då kontrollanterna verkar vara mycket mer intresserade av vad det står på dem nu än för någon månad sen.. 

Hahaha, de visar ett klipp från Papphammar (Gösta Ekman) på TV4 just nu, fan vad han är bra. Jag älskar Gösta Ekman. Jönssonligan, Morrhår och ärtor, just nämnda Papphammar, Picassos Äventyr.. Underbart..

Nej, nu måste jag borsta tänder och sånt. TJO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0