mmmm..


JAG VILL HA VÅFFLOR!
Det började med att Per Morberg lagade crepes i sitt program, då kom jag att tänka på pannkakor, sen våfflor och gråter en skvätt när jag tänker på att morfar tog med sig det allra godaste våffelsmetreceptet i världen, ner i graven :(
Efter det visades en mycket dålig reklam där en man pratar i telefon samtidigt som han ska hälla våffelsmeten i järnet men häller det på sin laptop istället. Suck.. JAG VILL HA VÅFFLOR!
Men det blir inget med det. Nej då. Här äter vi clementiner och "powerbars" istället för lunch i stället. Allt för att komma i de där jävla jeansen. Jag inser nu att mitt delmål (att komma i mina favoritjeans i slutet av januari) nu inte kommer att ske. Har det inte hänt någonting på 2½ månad så vettefan alltså.. Men jag ger mig inte!


Jag hoppar på studsmatta i Vasaparken, i mina bääästa jeans! Buuuhuu.. :(




Kommentarer
Postat av: Tobias

haha:P mitt minne suger också kan jag få be att tala om : ) men jag tycker den är roande, och du uppdaterar precis lagom : ) hur mår du annars?

2009-11-12 @ 23:57:21
URL: http://tobiej.blogg.se/
Postat av: Tobias

snyggt. haha gillar att du fick med Alk3 under ditt hjärta:D

2009-11-13 @ 07:49:55
URL: http://tobiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0