Merde!

Idag, denna pissiga söndag, stack Johan iväg ut på vad han kallade julklappsinhandling, och jag fick inte följa med. Med försenad PMS och inga pengar satt jag här och tyckte synd om mig själv. Ett tag senare kommer han hem, går in i sovrummet med inslagspapper och efter en liten stund ger han mig paketet och säger "jag kunde inte vänta tills på onsdag". Onsdag undrade jag, julafton är ju inte förrän om 31 dagar..
Detta skulle då vara en 2-årspresent (vi firar två år tillsammans på onsdag..) men han kunde inte hålla sig. "Eftersom det var en så tråkig söndag".
Så jag öppnade paketet och tjena, en Canon EOS 500D.. Jag började toktjuta, haha.. Har önskat mig en ordentlig kamera så sjuuukt länge och nu fick jag en. ÄNTLIGEN!

Älskar dig min finaste, mest underbara Johan!
<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0