Ingen fantasi..

Vilken stress det blev. Jag och stress brukar inte fungera så bra ihop men kanske har huvudet lärt sig nu äntligen att det faktiskt inte är så farligt. Bara det inte blir för mycket..
Jag hann med 16:23bussen från tbanestationen upp till vår gata, (är då framme ca 16:28 eller nåt), sprang in och duschade och hann ta bussen som gick tillbaka igen, 16:47. Det var inte illa.

Indesign stod på schemat på kursen. Det verkar vara ett jävligt bra program, om man har en hjärna som vill fungera kreativt när jag vill att den ska göra det. Hjärnan bara lade av idag. Jag satt mest och letade bilder och texter som jag ville sätta samman men mer än så blev det inte. Sen i slutet skrev jag ut en bild vad som ska komma att bli en juklapp. Mer än så säger jag inte.. Men det är så det får bli i år, mina illustrationer inramade, i juklapp till släkten.. Bättre än inget!

I morgon ska jag till kiropraktorn igen. Ska be en stilla bön att han inte trycker sådär hårt en gång till. Sen MÅSTE jag fan hitta en vinterjacka. Jag fryser ihjäl under mitt tunna löv till jacka. Puh..



Den här kvällen var go. Örnsch, kom hit och bli full med mig igen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0