Gordon makes me wanna be a fatty..

Guuuu va snygga vi är.. Haha..


Jag är ganska dum i huvudet jag. När vi kom hem från träning så lagade vi mat och jag åt väl lika mycket som vanligt, inget mer med det. Förutom att jag inte blev mätt. Och jag är en sån som vägrar svälta mig, men nu vill jag inte äta något mer för då riskerar jag att få dåligt samvete över att klockan är för mycket. BLÖH...
Vilket VIDRIGT jävla i-landsproblem, hahahaha..
Nä, en skål med müsli kanske.

Nu ska jag sluta boka pass på Friskis. Glömmer man bort att avboka ett pass och inte attenderar det så får man en prick, efter tre stycken kan man inte boka pass innan man betalat en hundring i "böter". Ganska sjukt men ja ja.. Det hände mig igår utan att jag visste om att jag ens bokat ett pass i söndags och icke avbokat det. Och med två andra dumma prickarna så "vassego Friskis, här har ni en hunka"..
Och när jag kom hem såg jag att jag hade bokat kl 19 idag, INTE 16. Så hej och hå, prick nummer 4 på 3 månader haha.. Sämst.

Annars svettades jag som en häst på passet idag. PMS, lovely...
När jag var klar på Kungsholmen tog jag bussen till Karolinska och tog en runda på crosstrainern medan min karl lyfte vikter för att bli stor och stark. Och vill bli mindre och stark. Fast helst inte kortare. Fan vad jag är kort! Äckligt kort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0