God morgon....

Att boka en tid åt sin syster på en vårdcentral i Borås var lättare sagt än gjort. Skitsystem. Och jag vill inte låta som en Sverigedemokrat men herregud, varför anställer man någon till telefontjänst som inte kan svenska? Det går inte! Helt enkelt.. NEJ!
Tack och lov finns det två vårdcentraler i centrum och tack och lov kan man nu byta hej vilt om man vill mellan dem..

Jag är glad som fan att jag bor där jag bor. Jag skulle kunna ringa kl 13 och ändå så en tid hos läkare samma dag, istället för som i Borås, plåga sig upp för att fort som fan ringa exakt kl 8 på morgonen om man vill ha en tid samma dag, och det är inte så säkert att man får. Neeej nej.. Sjukt.

Senare i eftermiddag ska jag röntga min rygg. Behöver jag säga att jag är nervös? Jag måste sluta läsa skräckhistorier på internet...............

Kommentarer
Postat av: heidi

själva röntgen är väl inget att vara nervös för? de bara kör den där röntgenapparaten runt omkring dig och sen får du gå hem igen. ingen fara alls ju.. :)

2009-11-18 @ 20:37:06
Postat av: Linda

Har du testat Hercules? De är skitbra. Typ den enda gången jag har behövt läkarvård ringde jag dit på eftermiddagen och fick komma med en gång.

2009-11-19 @ 11:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0