Ego Girl Woman.

Dagen D är över, nu har jag varit världens lyckligaste kvinna i två år och ungefär 4 timmar.
Kvällen blev inte direkt som jag planerade. Hade tänkt åka iväg och överraska Johan med något men, vädret gjorde inte direkt att man blev tokpeppad så jag bestämde mig för att fixa detta i helgen i stället. Efter besök på Ikea och nya helvetesgallerian i Sollentuna. Julklappsletning.
Kollade mitt saldo på internetbanken nu. Kul jul.. 1 972:-
Det minus räkningar på sammanlagt: 1 604:- = 368:- som jag kan köpa julklappar för.
Jag hatar det här. Kill me now!

Lite egopics får avsluta detta värdelösa blogginlägg:










Kommentarer
Postat av: Carro

bild nr 3 är så sschöön!

2009-11-26 @ 08:27:56
Postat av: Jenny

Jag gillar bilderna! Tjusiga hjärtat!

2009-11-26 @ 16:01:10
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0