CL

Jag mår illa. Och har sjukt ont i huvudet. Jag mår illa därför att jag smällde i mig en pizza nyss. UÄHH! Jag är ofta toksugen på pizza, men lyckas oftast kunna slå bort det. Men idag tyckte jag synd om mig själv för min rygg är så jävla öm så jag gick på sambotrycket.. Och nu mår jag alltså illa och tycker att jag är äckligast i världen för att det ligger en enorm flottig pizza i min mage och jäser.
Och nu såg jag att det står en öl på bordet och glänser. Ja vafan, har jag käkat pizza så ska jag fan dricka upp ölen också. Det kanske botar huvudvärken. Dessutom går liksom fotboll och öl hand i hand.
HEJA MANCHESTER UNITED!!

Kommentarer
Postat av: erika

det kallas att unna sig! fast det är inte kul att unna sig om ångesten kommer smygande. jag unnade mig i lördags, för 2 veckor framåt, haha! & visst, lite ångest hade jag, men gott var det! :)

2009-11-03 @ 22:19:42
URL: http://melodiesanddesires.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0