Boråskvällen

Uääh! Riktigt bakis är jag. Och hungrig.. Är det ok att skippa frukost och gå direkt på lunchen istället? Har ingen lust att äta yogurt och müsli just nu..

Gårdagen var niiiice. Åkte hem till Stina och Stefan, käkade tacos och kollade på Filmen G.. Längesen jag såg hela och man måste ju faktiskt älska att hata den! Bäst i hela filmen är Magnus Uggla som homosexuell klubbägare hahaha! Jag dööör.. Ja, efter det spelade vi Buzz, lite Guitar Hero och drog sen på spritfest hos Stefans polare som bor 100 meter ifrån deras lägenhet. Perfekt.
Jag drack en San Fransisco, det har jag inte gjort sen jag var 18, började hänga på Trägårn. San Fransisco var den enda spritdrink jag kunde komma på så den fick det bli.. Undrar om någon har druckit den efter mig på det stället, någonsin haha.. Men den är god. Som fan!
Sen beslutade vi oss för att ta en taxi hem. Chaufförn var den segaste ever! Jag minns att jag satt i taxin och grät. Jag har ingen aning om varför.. Och jag fortsatte gråta när vi kom upp i lägenheten och då har jag ett svagt minne av att jag sa till Johan att jag inte ville åka och röntga ryggen själv. Men var det därför jag började gråta? Aaah, jag har ingen aning.. Suck..
NU ska jag inte dricka förrän nyår. Kanske en öl eller två när jag är i Borås över jul.. Men that's it!

Kommentarer
Postat av: tobias

Nä vet att du bor i huvudstaden. men inlägget hette ju Boråskvällen :P

2009-11-16 @ 16:42:09
URL: http://tobiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0