Boink!



Jag gillar tbanekonsten vid Thorildsplan.
Annars sitter jag här med blåmärken på ryggen efter dagens kiropraktorbesök men jag är en första klassbiljett från SJ rikare! Galet.. Första gången jag sett att en sådan biljett är billigare än en andra klassbiljett. Göttans..

Tänker på London. Det grämer mig väldigt djupt att jag nog inte kommer att få återse min andra stora kärlek i livet (staden alltså) på några år. I alla fall typ, ett, två? Om jag börjar plugga i januari så kommer CSNpengarna gå åt till hyra och sånt men också för att spara ihop till Kreta nästa sommar.. Och Ryan Air är tyvärr inte lika billigt som det har varit.
Piss.. Jag saknar den stan så oerhört mycket..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh TACK, ja det ska jag göra :D Vad som helst för bild eller? Får hem och rota i arkiven sen.

Vad har du för mailadress då? :)

2009-11-10 @ 07:11:14
URL: http://weijmer.blogg.se/
Postat av: Angelica

Skickar några olika så får du välja vad du vill :)

2009-11-10 @ 12:40:05
URL: http://weijmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0