Billie Jean? Nä, MJ!

Råkade surfa in på en tjejs blogg för några dagar sedan och märkte att hon i sin header (alltså bilden som är längst upp på sin blogg) hade stavat fel på en Michael Jacksonlåt. Och stavningspolis som jag är (har inte ALLTID rätt men oftast) så kände jag mig tvungen att skriva och rätta till det lilla felet.
Felet var alltså att hon hade skrivit "she was more lika beautiqueen from a movie-screen".

Jag skrev alltså:
"Innan du gör en header så kanske du borde dubbelkolla vad det egentligen står.
Här är den riktiga textraden från Billie Jean:

"she was more like a beauty queen from a movie scene"

MVH
"

Gissa vad jag får till svar. Inte ett tack.. Nej då, det här:

"Postat av: SANNA SANNA SANNA

SV: eeh, michael jacksson annars???"

Stackars lilla flicka, visste inte ens vad låten hette.


Kommentarer
Postat av: Mickis

Hahaha...vilket jävla svar hon gav dig. Jag kan inget annat än skratta:D

2009-11-09 @ 16:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0