Ansiktsburk.


Ryggont ryggont jajjemen! Men här är jag på gott humör i alla fall för att en kanonbra rulle går på SVT1.
Goodbye Lenin! heter den. Tysk, men det gör inget..
Kolla även upp De Feta Åren Är Förbi. Samma huvudrollsinnehavare, Daniel Brühl.

Träningen idag var kul! Man har ju sina favoritledare och dagens ledare är definitivt en utav dem! En riktig krutkvinna som med intensitet peppar upp alla i salen (som vill bli peppade dvs, vissa står ju bara och trampar av ren rutin, samma långsamma tempo, samma slöhet). Imorgon kväll blir det ett pass med ytterligare en favorit, lite yngre är hon och är minst lika peppande.
Någon gång nästa vecka ska jag försöka gå på ett skivstångspass. Ska dra med Johan också, han var peppad.

NU ska jag trixa lite med bilder som en skön Boråsbrud skickade till mig, för att jag vill öva upp mina photoshop/illustratorskills..



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag såg också den, endast mitten av filmen dock och början på slutet. Den var underhållande :) Vill träna träna träna med diiiiig!

2009-11-11 @ 17:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0