ÄMTIVI.

Nääämen man kanske skulle stannat kvar i Stragith Edge-svängen..
Idag vill jag inte alls vara med, jag vill sova bort den här värdelösa torsdagen. Grått. Snöblandat regn. Uäh!
Fast jag hade ju kul igår. Köpte äntligen en vinterjacka! YEY! Och den är varm och skön och snygg. Perfekt. Efter det gick jag och fyllot till Carmen. Det pratades analsex i rökrummet, hahaha, så jävla roligt.. Sen gick vi vidare till Wollmars för att möta upp Jonas och kolla lite CL-fotboll. Inget gick vår väg..
Minns inte vilken tid jag kom hem. Suck..

Läste i en Friskisblogg att vörtbröd + ost + rödbetssallad ska vara gott. Det är det ENDA jag kan tänka på nu. Men, inga pengar och ingen jävla ork att gå ner till Ica. Jag ska be min kära karl fixa det sen. Om han orkar, min finaste..

Funderar på att göra kikärtsbiffar och käka lingon till det, så länge. Tills rödbetssalladen finns tillgängligt.
Och kolla på mina brudbrud-serier. Med andra ord: Greys Anatomy, Gossip Girl, the City och the Hills. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0