YES!

Det är väldigt mycket bra att ha vänner som kan mer om kameror än vad jag själv gör. Jag trodde min älskade kamera hade avlidit men Micke tipsade om att jag skulle byta till high powerbatterier, och när jag gjorde det fungerade den igen!
Så, TACK Micke!

Idag är det lite tunna moln på himlen, det känns inte som att det är någon idé att sätta sig på balkongen och försöka få lite brunare hy. Trots att det alltid har sagt att "man blir bränd även genom lätta moln" yadda yadda..
Annars vet jag inte vad som händer och sker idag. Johan kanske skulle lira lite golf. Slå hinkar eller gå en bana vet jag inte. Jag tänker i alla fall hänga med hur som helst. Orkar inte sitta inne en dag till.

Imorgon är det måndag. Huuuh.. Nu tänker vi inte på det..

Vackraste Stockholm..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0