Tävling.

Nu har jag varit med i en tävling som fanns på aftonbladet.se. Svara på 3 (löjligt lätta) frågor och skriv ner en motivering till varför just DU ska vinna. Så det gjorde jag. Men jag ska inte hoppas på något. Jag är ju tjej. Och tjejer kan ju inte vinna sporttävlingar heller.. Nej nej.. Men, man vet ju aldrig.

Annars leder AIK över Skansen, jag är mätt på kinakäk, kaffet är tillfälligt slut i min kopp, Johan ligger i soffan och har ont i hela kroppen efter åtta timmars grävning (det är fan hårt att vara elektriker), jag vet inte om jag är röksugen eller inte. Fast mitt sötsug kanske försvinner efter en cigg och mer kaffe. Jag håller en tumme..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0