Resa!

Jag vill resa. NU!! Jag vill att mina alfakassapengar ska komma, fast jag kommer väl spara en del till Niceresan i juli i och för sig.. Men jag skulle bra gärna vilja åka över till London en helg. Man kommer ju undan med ungefär 700:- bara för flyg tur/retur och boende har jag kanske gratis. Åååh.. Det riktigt kittlar i hela kroppen när jag tänker på London. Sådär pirrigt, nästan som när man är nyförälskad. Jag har en extrem kärlek till London och till resten av England också. Någon gång ska jag åka på roadtrip från söder till norr. Och så ska jag försöka nästla mig in på Emmerdaleinspelningarna och bli statist. Sitta på the Woollie och bli packad, haha!

Idag har jag fängelsegymat lite. Ett skönt uttryck jag fick av Inge för en massa år sedan. Det har satt sig och nu har jag börjat med det själv. Situps, armövningar med hantlar, ryggövningar och leka att man har ett hopprep. Sweet. Imorgon blir det promenad.
Annars lade jag mig för att läsa ett par kapitel ur Änglar och Demoner, det slutade med att jag läste i tre timmar. Snart är boken slut och imorgon tänkte jag boka biljetter för att se den på bio på lördag! Peppen, är stor! Men jag kollade trailern och det ser lite mjäkigt ut, ja ja.. Ska inte säga något för er som inte har sett den än.. Eller läst boken..

Fortfarande lika kär förresten. Om inte mer.. 1½ år tillsammans närmar sig och jag kan inte föreställa mig hur mitt liv skulle se ut utan Johan. Mitt hjärta. Min finaste. Min bästa vän..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0