Min golfare..

Att Johan har spelat golf fick jag veta några månader in i vårat förhållande. Han har egna klubbor i en bag och har haft grönt kort osv. Igår begav vi oss till Rotebro, Johan och Henrik gick en 6-hålsbana, jag gick med lite. Först slog de lite träningsbollar och det såg bra ut tyckte jag. Sen drar Johan på sig en handske och jag dog en smula.. Det fattades bara den rutiga slipovern och kakhi-shortsen..
Det var dock jävligt skönt att gå runt sådär trots att det blev mycket väntan eftersom det var kö runt om på banan. Men jag ska definitivt följa med fler gånger. Och min baby är så himla duktig. Han är bra på allt!

Kolla in hans sving:



Mmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0