Maniac.

Jag har nu spelat låten Maniac om och om igen och samtidigt tränat mina fläskben. Det är en mycket bra låt att träna upp sina ben till, alla er som sett Flashdance vet vad jag menar..
Nu lyssnar jag på Alkaline Trio och tittar på gamla bilder och drömmer mig bort till den tiden jag var nöjd med mitt hår och då man faktiskt kunde se att det fanns nyckelben under huden och fettet. Blöh.. Funderar på att ta en promenad senare idag också.
Här har ni i alla fall en del bilder som jag hittade och som jag tycker om..

Jag och James på Trafalgar Square.



T-banastation i London. Trooor det är Picadilly..



Joline och jag på High Hats spelning i STHLM (Debaser Slussen).



Jag med kort hår och kortkort lugg. Kanske en idé nu??



Örnsch och jag på Trägår'n.



Jag på Sandras balkong med mitt favoritlinne. Dead Kennedys, YEAH!



OK. Nevermind the outfit. Men alltså, jag trodde jag var fet på den tiden. HA!



Kommentarer
Postat av: häddan

åh du är så fin på alla kort, men speciellt på sista kortet i ditt korta mörka hår! så ska du ha det tycker jag! så snyggt och du passar så bra i det! puss!

2009-05-19 @ 19:41:07
Postat av: JennyS

Ah, vad jag känner igen mig! Det är galet när man tittar på kort och inser att man inte alls var fet, även om man trodde det. och det får mig att fundera på vad jag kommer att säga om 10 år? Säger jag samma sak då?

2009-05-20 @ 11:02:16
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0