La voix.

Nej, jag tänker inte skriva något om schlagern. Jag struntar högaktningsfullt i vem som vinner. Men jag gillar franska..

Försökte kolla på fotboll men jag orkar inte. Det är varmt, jag mår illa.. Jag blev nog lite bakis ändå alltså.. 3 öl. Herregud..

Snart tänkte jag hoppa in i duschen. Får väl lov att lukta lite gott när man ändå ska ut bland folk senare. Till en jäääättestor biograf, Rigoletto på Kungsgatan. Sweetness. Hoppas bara det är lugnt och att panikångestdemonerna håller sig borta.

By the way, faaan vad jag saknar mitt blonda hår. Då det var snyggt. Som här:



Kommentarer
Postat av: moa

Jag delar din åsikt om melodifestivalen! (Y)

2009-05-16 @ 21:34:34
URL: http://moacristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0