KBT.

Idag fick jag hem papper på att min KBT-behandling via internet startas idag. Men när jag loggade in så hade det inte hänt något. Märkligt.. Min kontaktperson ringde till och med och sa att den skulle börja idag och frågade ifall jag hade möjlighet till det osv. Bah.. Det kryper i kroppen när jag tänker på det. Att jag måste ta itu med mina problem vägde tyngre i huvudet än jag trodde. Men det behövs och jag ser fram emot en förbättring!

Fredag idag och jag har inga planer alls. En del av mig vill supa mig redlös, en annan del vill göra något roligt och nyktert och den tredje delen vill inte göra någonting. Sådär är det varje dag. Förutom den delen som vill supa sig redlös såklart. Jag är ingen alkoholist. Jag är alltid rastlös, men jag orkar sällan styra upp något. Så om jag siar in i framtiden rätt så blir det väl att stanna hemma, tvätta, dammsuga, hämta mina linser, glo på dålig tv och sen försöka sova..

Inatt drömde jag helt sjuka saker. Kan nog inte återberätta allt här. Men jisses.. Jag drömde bl.a att jag var ordförande för Hammarby IF och hade ett grymt stort kontor och i kontoret sov jag. Mitt på golvet.. Det var mitt hem/arbete. Och helt plötsligt störtar 15-20 kids in på kontoret med Tony Gustavsson släpandes efter sig. Han var dagisfröken... Hahaha.. Från tränare till dagisfröken. Men varför inte? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0