I väntan på... Nästa OS?

HUR GAMMAL ÄR DU OM FEM ÅR: 32. Seriöst?!
VEM TILLBRINGADE DU MINST TVÅ TIMMAR MED IGÅR:
Johan.
HUR LÅNG ÄR DU: 161,5 cm.
VEM RINGDE DU SENAST: Försökte ringa Alfakassan igår.
VEM RINGDE DIG SENAST: Johan Lund.
ÄR DINA FÖRÄLDRAR GIFTA: Nej nej.
NÄR SÅG DU SENAST DIN MAMMA: För tre veckor sen.
VILKEN ÖGONFÄRG HAR DU: Grön.
NÄR VAKNADE DU IDAG: Ungefär klockan tio..
VAD SKRÄMDE DIG OM NATTEN SOM BARN: Mörkret.
VAD FICK DIG VERKLIGEN ATT SKRATTA SENAST:
När jag och Johan kastade pappersbollar in i varandras munnar...
HUR STOR ÄR DIN SÄNG: Uhm, 200cm bred?
VAD DRICKER DU TILL FRUKOST: Vatten eller kaffe.
VILL DU HA BARN: Nej, helst inte.
VAD BEHÖVER DU KÖPA: Kläder, hårfärg, ny tandborste, cigg, öl..
VAD SPENDERAR DU HELST PENGAR PÅ: Kläder, resor, cigg och öl.
KLÄDESPLAGG DU SENAST KÖPTE:  En färgglad tunika från Indiska. (Eller, det var mamma som köpte den..)
VAD SKA DU GÖRA IMORGON: Sova ruset av mig och kolla Formel1 och fotboll.
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Kolla Formel1-kvalet sen fotboll sen ska jag festa till det lite.
VAD HAR DU NÄRMAST DIG JUST NU SOM ÄR RÖTT: Toppen på mitt ciggpaket.
VILKEN LÅT LYSSNADE DU PÅ SENAST: You're the best - Joe Esposito.
VAR VAR DU KL.9:45 IMORSE: I sängen. Och sov göttans gött.
HAR DU NÅGONSIN PRATAT MED NÅGON SOM VAR PÅTÄND: Ja det har jag.
DRÖMDE DU INATT: Ja, men jag minns inte vad, för en gångs skull..
HAR DU EN IPOD: Nej.
TROR DU PÅ GUD: Absolut inte.
ÄR DU IRRITERAD PÅ NÅGON JUST NU: Nej.
SKULLE DU GÖRA EN GRATIS SKÖNHETSOPERATION: Ja. Kanske. Fast jag vill inte bli nedsövd.
FINNS DET NÅGON PERSON DU ÅNGRAR ATT DU LEGAT MED: Hahaha, JA.
FINNS DET NÅGON PERSON DU ÖNSKAR ATT DU LEGAT MED: Hmm, ja. MATT SKIBA!
NÄR KOMMER DU TRÄFFA DIN MORMOR NÄSTA GÅNG: Det vet jag faktiskt inte.
HAR DU NÅGRA OVANOR: Oh ja. Rökning t.ex.
HUR SER DIN FRISYR UT: Kort, uppklippt, ful lugg. Brunt är det också. Med märkliga slingor.
VAD VILL DU HELST GÖRA NU: Slippa hämta tvätten i källaren.
HAR DU FÖRÄNDRATS MYCKET DET SENASTE ÅRET: Näe..
HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I DIN SÄNG: Två och en halv.
FRAMTIDSPLANER: Bli bättre i huvudet, hitta ett bra jobb, sen börja plugga så småningom..
HUR MÅNGA SYSKON HAR DU: Ett.
FÖRTJÄNAR FOLK ALLTID EN ANDRA CHANS: Det beror ju på situationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0