Frågestund.

Snodde detta från en annan blogg jag skummade igenom.
Tänkte att ni kan få ställa en fråga till mig (i kommentarfältet), så svarar jag på det när jag tycker att det är nog. Eller ja, OM jag nu får några frågor alls.. Come on!

Vilka olika jobb har du haft?
Kassabiträde i butik, kiosk och restaurang, ordermottagare på postorderföretag, administratör och dylikt..
Har du kissat med en snopp någon gång? Alltså siktat, med någons. Nej, det har jag icke.
Vad klär du dig helst i? Kjol eller klänning.
Är du aldrig seriös? Det beror på situationen. Jag har en förkärlek till ironi och sarkasm.
Vem är den bästa kändisen du har träffat i heeela världen? Uhm.. Danko Jones. Han var en riktig pärla.
Vad får dig att skratta? Sjuk humor som t.ex Monty Python, Johan Glans, barn som ramlar..
Vem får dig att skratta? Johan varje dag. Sara, Örnsch, aah, mina vänner! För de är sjukt roliga och bra.
Känner du dig som 30? Nej. För jag är bara 27, än så länge.
Äter du mycket? Nje, normala mängder?
Vad är det godaste du vet? Choklad.
Vad är din dolda talang? (alla har någon) Uhm.. Fan jag vet inte! Jag är ganska bra på att inte göra någonting..
Har du hängt på Nyhem? Det tror jag inte?!
Reser du mycket?
Nej. Jag vill resa hela tiden! Just nu vill jag till London (alltid) och New York.
Hur många länder har du varit i? Eh, ok, Sverige, Danmark, Island, Norge (flygplats), Tyskland, Nederländerna, Belgien, Luxemburg, Frankrike, Andorra, Spanien, Italien, Schweiz, Österrike, Grekland.
Hur gammal är du? Schusju.
Vilken skostorlek har du? 38-39.
Vad anser du om grisar? De är grisiga.
Vilket ben tar du först när du tar på dig byxor? Höger.
Om/när du skaffar barn vad är då dina "dröm-namn"? William, Cedrick.. Har inte kommit på ett enda fint tjejnamn..
Ska du rösta i EU-valet? Om ja, på vilka? Är inte alls insatt. Men jag antar att jag röstar blankt as usual..
Vet du något om vad som händer i Sudan nu? Inte ett dugg. Ush vad jag är lat.
Tjänar du pengar på bloggen? Nä. Jag har ingen strävan efter att bli en ny Blondinbella..
Vilken är din favoritfilm? the Commitments.
Vem var din första kändis-crush? OJ! Ehm, fan jag minns inte! Men jag säger att det var Glenn Hysén. Hahaha..
Skog eller hav? Hav. Lätt.
Jag undrar vad du har för utbildning? Nada.. Senast var det konst&form på gymnasiet.
Var i Stockholm bor du? Bromma.
Hur ser egentligen din relation till frikyrkan ut idag? Jag har ingen relation till frikyrkan. Jag gick ur Svenska kyrkan för några år sedan.
Vart kommer du från från början? Borås.
Stureplan eller Kellys på Söder..? Kellys. Stureplan är nog fan inget för mig.
På vilken tunnelbanelinje har man störst chans att få en skymt av dig? Gröna.
Vad sa Johan första gången du hörde honom prata i sömnen? Han sa nog hjälp eller nåt..
Hur länge har ni varit ihop? 1½ år den 25 maj.
Hur många pojkvänner har du haft? En, två, tre, fyra, fem, sex, sju. Men av de sex är det bara 3 som är seriösa.
Vilken kändis skulle du helst ligga med? Matt Skiba i Alkaline Trio.
Var du rolig när du var barn? Tydligen.
Hur träffades du och Johan? På fyllan på Carmen.
Varför flyttade du till Stockholm? Precis hemkommen från London bestämde jag mig för att inte packa upp resväskan. Borås är ingen stad som passar mig. Jag fick helt enkelt inte plats i den hålan.
Tränar du mycket? Verkligen inte. Men jag borde. Definitivt.

Kommentarer
Postat av: becca

Oh guuh med information. jag skulle bli helt yr av att svara på så mkt frågor. Duktigt! vad fin bloggen har blivit? Ett litet tips på ramen runt rubriken kan vara att lägga lite fade på kanterna kanske? Annars är ramidén skitbra! Hoppas du får en jättetrevlig promenad nu. jag sitter här i bokhandeln och ska stänga ner om 20 minuter. ska bli skönt och komma hem. denna arbetsdan var lång. Kram på dig

2009-05-13 @ 16:38:39
Postat av: Johan

Har du redan glömt att vi var på Kreta i somras? ;)

2009-05-13 @ 18:17:53
Postat av: JennyS

HAHA, jag har hittat blondies kompis:

http://desireenilsson.blogg.se/



lika blond, lika brun, lika but-ugly. (och är det inte så att de försöker se ut som Kissie?)

2009-05-14 @ 11:47:58
URL: http://maryfuckingspoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0