Första maj.

Jo. Bakfyllan är på riktigt. Och jag hatar det. Att jag inte kan vara förståndig en enda gång så man slipper sånt här! Ska det vara så jävla svårt att dricka ett par glas vatten mellan varje öl, och dricka mindre öl såklart..? Tydligen.
Men det var riktigt roligt igår! En massa folk, de flesta var okända ansikten dock, men senare dök Erik, Michel och Julia upp så det var nice. Vi grillade, åååh grilla, jag vill grilla hela jävla tiden nu, vi drack öl, vi hade deeptalks, vi sjöng en jävla massa på SingStar.. Sen helt plötsligt var huset tomt på folk, jag tittade på klockan.. Oj.. Halv fyra. Jamen dags att åka hem då kanske? Jag hann vräka i mig den mest gudomliga chokladtårtsbiten jag någonsin käkat innan taxin kom. Ååh, lika bra att jag inte fick med mig resten hem.

Snart beger sig Johan ut för att kasta frille. Jag skulle ju självklart kunna åka med men, jag tror inte min mage eller mitt huvud pallar en bilresa i en bil utan AC. Jag tänkte istället pressa lite på balkongen. Kanske gå ner till Ica och köpa honungsmelon? Och en engångsgrill? Och något gott att grilla..? Ja, om jag hade cash..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0