Bortslösad söndag.

Har legat i soffan hela dagen. Mått otroligt dåligt! Än en gång får jag ju skylla mig själv. Fast hela kvällen kände jag mig nykter, det var först i backen upp hem på natten som jag kände på mig att jag skulle må ganska dåligt dagen efter. Och när jag vaknade vid elva i förmiddags så trodde jag att jag hade klarat mig! Gick upp och satte mig i soffan och efter ungefär en kvart slog det till, som aldrig förr! Visste inte om jag skulle skratta eller gråta, stå eller sitta, ligga eller.. kasta mig ut från balkongen.. Ungefär.

Sen blev det paus i helvetet och jag kunde fixa lite käk och dricka lite vatten, för att sedan få en attack till. Det är ett under att jag inte spydde rakt ut på vardagsrumsbordet!

Gårdagen var i alla fall kul! Johan Lund kom hit och vi kollade fotboll. Och drack öl. Sen åkte vi till Vasastan för att gå på födelsedagsfest. Efter ett tag började Johan må dåligt så han gick ut och spydde och åkte senare hem. Jag och några till drog vidare till klubb Who Killed Marilyn där det var band som spelade. Ganska dåligt med folk men jag var full och ville gå på spelning så jag stannade kvar. De andra drog hem eller vidare eller något och jag stannade en liten stund och snackade med Nordan som precis hade spelat med Damage. Sen gav jag också upp och åkte hem. Fick i alla fall sällskap på tråkiga tbanan i form av Modde och hans polare.

Nu har jag ätit god mat ikväll, käkat ostbågar, kollat på en seg jävla dokumentär om tsunamin och nu längtar jag efter sängen och Johans halvnakna kropp bredvid min. Mmm..

Johan Lund på vår balkong.



Bella på klubben.



Jag och Johan Michel poserar.



Sen gick det överstyr..



Damage. Bra grejer.



Skor.



Modde och Alex.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0