Balkongstäd.

Mamma kom hit igår. Och vad är det första hon gör? Jo, börjar städa. Haha.. Men hon gillar det och man kan absolut inte hindra henne när hon har kommit i gång. Just nu dammsuger hon upp allt jävla barr som har förpestat vår fina balkong i några år. Själv har man sett det som ett hopplöst fall och enda lösningen är att köpa ny matta. Men nej då, min mamma är som MacGyver, fixar allt liksom. Så nu är balkongen snart fläckfri, växterna i lägenheten mår bra igen och köket är skinande rent. Perfa! Jag ska be henne komma upp en gång i kvartalet. Eller så får hon fan få tummen ur och flytta upp helt enkelt. Skulle vara guld att ha sin mamma i samma stad igen!

Jag drog med henne till Carmen igår, JohanL sammanslöt senare och det blev en afton med astrologisnack. Jag koncentrerade mig mest på att inte bli för berusad vilket faktiskt gick bra! Kom hem i hyfsad tid och idag mår jag bra.
Senare ska vi nog åka in till stan och glo lite. Och imorgon ska hon få träffa Johans familj. Jag är inte ett dugg nervös, jag vet att de kommer att komma överens just fine!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Låter som en härlig helg!:)

2009-05-09 @ 00:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0