Åå grilla..

Det kan vara så att jag är Sveriges lataste människa. Har bara lullat runt hemma idag, suttit på balkongen och försökt få lite färg, kollat dålig TV, ätit lite spenatröra, fixat Spotify (ja jag är lite efter) osv.. Johan lämnade mig tidigt imorse och trots att det ser ut såhär varje vardag då han är iväg och jobbar så känner jag en extra saknad idag. Antagligen för att kroppen känner att det är lördag och då är jag så van att han är med mig hela dagen. Jag hoppas att han kommer hem tidigt i alla fall, så han kanske kan möta upp mig i någon park, med Micke och Carro. Det vankas grillning av sojakorv. Jonnys senap ska med och jag funderar på vilken filt som ska få gräsfläckar. Antagligen den som redan är smutsig och luktar svettig fot.

Saknar mitt hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0