Sängliggande.

Jag har fastnat i sängen. Upptäckte för ett tag sedan att någon utav grannarna har sånt där trådlöst internet som jag kan sno lite då och då. Sweet! Slipper man sitta i stolen i vardagsrummet hela tiden. Har enbart gått upp en gång för att gå på toaletten, men behöver snart gå upp igen känner jag, är ju lite hungrig..

Har startat en ny blogg förresten, en fotoblogg kan man väl säga. Vet inte om jag ska ha kvar denna då, är ju inte dödsmånga besökare heller, även om jag ibland bara skriver för mitt minnes skull.
Här är adressen till nya bloggen förresten:

http://vendelaqvist.blogspot.com

Nu ska jag fortsätta heja på mina två nedladdningar, Footballers' Wives. Underbar. brittisk gammal tv-serie. Mmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0