Nege.. Nej, chokladbollar..

Blev så sugen på chokladbollar sen jag var hos JohanL i tisdags, han hade bakat och jag snodde två stycken. Så jag fixade egna idag som antagligen kommer vara slut innan jag går och lägger mig. Mmmm..
Annars tänkte jag tagit en promenad ner till Alvik idag men jag kom halvvägs, sen tog jag bussen. Vinden var bara för jävla jobbig och mina ögon bara rann och rann, såg inte någonting! Så jag tog bussen sista biten..

Nu sitter jag här och väntar på att tvätten ska torkas i tumlaren och Johan lirar hockey på XBox as usual. Så jävla tråkigt! Undrar vad det ska bli för gott till middag, jag har ingen aning, ingen fantasi och ärligt talat ingen lust att laga mat. Jag får väl äta mig mätt på mina chokladbollar och ta smällen att jag kommer se ut som en efteråt också.. Lite sådär oproportionelig.

Just nu längtar jag bara tills nästa torsdag då min darling Sara kommer upp. ÄNTLIGEN!! Då ska vi hänga och göra stan på lördagen, det blir Who Killed Marilyn på Alcazar. Peppen! Och hela fem dagar ska hon vara här! Typ. Yeah, massa häng!

Och självklart peppar jag på den 4e april också. Jag saknar ju Mamma!!! Och alla er andra ;)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Härligt att du kommer ner, men du skulle väl kolla fotboll eller?!;)

2009-03-19 @ 22:41:42
URL: http://mickisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0