Nä nä..

Jag funderade i fem sekunder nu precis att ta bort den här bloggen och kanske bara skriva på Facebook. Men ush nej.. Jag kan inte ta bort den här. Har skrivit för mycket. Kanske inte jättebra saker alltid men, som sagt, för mitt minnes skull. Så det får va.

Och här sitter jag i ett par nyinköpta jeansleggings. Akutköpte dem i lördags då jag hade klädångest. Jag provade dem faktiskt och tyckte de satt bra, tills jag skulle gå ner till tbanan. Jävlar vad de åkte ner. Till slut hade jag ett häng som gick strax under rumpan. Sjukt tur att jag tog min tunika över! Så, nu har jag testat att ha bomullstrosor under och det funkar lite bättre. Men de åker fortfarande ner. Funderar på att köpa ett par hängslen. Det borde funka!

Kommentarer
Postat av: becca

Jag tycker du ska fortsätta skriva. Du är bra på det. kram!

2009-03-10 @ 09:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0