men för faan..

Jag orkar inte mer! Jävla myndigheter.. Kom hem efter att ha lämnat bästa Sara på stationen och hade fått ett brev från Arbetsförmedlingen. De skrev att jag är avanmäld från både AF och Alfa-kassan för att jag inte kommit på möte i torsdags. Bara det att jag har sjukanmält mig. Via email till min handläggare eftersom jag inte hade ork att stå i en halvtimmes telefonkö. Orkar man det när man är sjuk och knappt kan tänka ordentligt? Och detta är resultatet av det. Jag orkar inte!!!!!!!!!! Nu måste jag göra om hela skiten igen och nu har tiden gått ut för att jag ska kunna få pengar från Alfa-kassan överhuvudtaget. Jag vill bara gräva ner mig i ett hål och ligga där tills världen har fått empati..

Kommentarer
Postat av: bec

Har du ringt din handläggare? Ring och förklara läget. be om en andra chans. det kan gå.



Det är så jävligt att man ska bli spottad på när man försöker. de är så otroligt okänsliga, och inte det minsta humanitet bär de på. samhället saknar resurser för humanism. Jättetråkigt att det ska behöva drabba dig såhär.



Jag tycker du ska försöka kämpa för att de ska dra tillbaka detdär dumma beslutet. Säg att du inte kom fram via tele och att det inte är ditt fel. Håller tummarna för dig

2009-03-30 @ 21:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0