Happy happy happy

Nej, motsatsen. Jävla PMS säger jag bara. Totalt okontrollerbart! Tårarna sprutar och irritationen exploderar för minsta grej, som t.ex att penseln som jag försökte tvätta inte blev ren snabbt nog. Suck.. Och när jag sen vill hitta på något men alla de få jag känner är upptagna med annat så sprack hoppet av att den här lördagen kunde bli något. Jag måste ha ett jobb! Jag måste skaffa fler vänner och hur ska man annars hitta vänner förutom på ett jobb, i den här åldern. Går ju knappast att sätta ut en kontaktannons.. Ja ja..

Nu ska vi i alla fall hem till Rebecca och Rickard ikväll. Det blir kul! Önskar bara jag hade 75 liter öl för jag vill dricka bort den här PMS'en en gång för alla..

Förresten vill jag bara säga det att jag har en snus under läppen. Så går det när cigarettarna är slut. Fast nu mår jag illa istället. Fy fan för snus!

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag ska trösta bort din pms med efterrätt, chips och dipp, och annat snacks! Ses senare!

2009-03-14 @ 17:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0