Förändring?

Mitt i min misär kollar jag min andra mail-inbox och upptäcker ett mail från min far. Herregud vad har hänt, tänkte jag.. Han brukar inte skicka något mail eller höra av sig alls om inte jag gjort det först. (Vilket då betyder nästan aldrig för jag försöker invänta honom men det händer aldrig och ibland behöver jag pengar och är tvungen att höra av mig först..) Men idag fick jag ett "hur är det?" utan att ha behövt fråga honom något och det kändes bra. Och eftersom jag är känsligheten objektifierad så började jag naturligtvis böla och skriva ett låååångt svar där jag berättade vad som hänt med AF och med läkaren osv. Vi får väl se när, hur, om jag får svar..

Annars sitter jag här, inomhus, det är sol och vårvärme på G utanför men jag har så mycket slem i halsen/bröstet att jag inte kan gå ut i köket utan att bli andfådd. No fun. Jag kan iofs sätta mig på balkongen med en kopp te och en bok. Fast nu ser jag att det blåser också. Ush.. Jag kanske väntar tills imorgon..


Kommentarer
Postat av: Bec

fint detdär med mejlet=)

2009-03-31 @ 16:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0