Ellos - Bajen

Då var det köpt! Biljetten till Elfsborg - Hammarby den 4 april. Ska bli ett nöje att åka på bortamatch igen då bojkotten är hävd mot just denna match. Rykten går om att bajare ska köpa biljetter till långsidorna också. BARA BAJARE! Vi får hoppas på detta, att så många som möjligt åker ner till hålan och hejar fram Bajen till vinst. Såklart ligger min pepp inte enbart på matchen utan även allt som ska ske runt omkring. Åker ner med Johan x 2 tidigt på lördagen, ska hinna med att träffa morsan innan det är dags att förkröka inne i stan någonstans. Och efter matchen ska jag fan till Trägårn och dansa bort allt fett på min kropp. Man kan ju försöka i alla fall. Förhoppningsvis kommer många av mina vänner och bekanta dit också.

Förutom köpet av biljetter på Hornsgatan tog jag en lite promenad upp på Skinnarviksberget. Gudomlig utsikt! Där vill jag hålla till varenda ljummen sommarkväll. Sedan köpte jag en pensel så nu kan jag måla detaljer snyggt också. Yey! Samt kopierade papper och skickade iväg klagomål till Allmänna Reklamationsnämnden. Nu jävla ska Lepigen få äta upp sina jävla fakturor!

Det är St Patricks Day idag och istället för att öla på en torsdag så försöker jag få Johan nr.2 att gå ut och ta en öl med mig!

Kommentarer
Postat av: Peter

Så absurt det här. Har haft ett hål i magen i nån vecka nu & värre blir det. Jävla fotbollsabstinens. Hursomhelst, INGET SM-GULD TILL AIK!

2009-03-20 @ 10:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0