Wohoo!

Mjo, jag är fortfarande bitter efter gårdagens tankar. Bläh! Idag är det fredag och då brukar jag i alla fall må lite bättre, för då vet jag att jag får umgås med min bästa så mycket som möjligt. Det allra bästa är lördagmornar. Att vakna och inse att Johan fortfarande ligger bredvid mig, rulla över på hans sida, kramas och sen somna om i hans famn. Finns absolut inget bättre!

Igår på min shopping spree föll jag faktiskt för reklamens hjärntvättande. Jag köpte Max Factor, False Lash Mascara. Provade den nu och javisst, den är helt ok. Gör inte fransarna lika klumpiga men något mirakel som att fransarna skulle bli lääängre, har jag inte märkt av. Naturligtvis. De kan ju inte bara växa 5mm bara för att jag smetar på en svart gegga på dem. Jävla ljug.

Annars kan jag inte hitta ett enda klädesplagg som matchar till min nya kjol. Suck..


Prickarna är lila, gulbruna (eller orange kanske..), gröna och blåa. Och själva kjolen är typ cremevit. Tips?

Nu kom Johan hem. Jättetidigt! YEY!

Kommentarer
Postat av: Helena

hellu...!

måste bara säga att du skriver så jävla svhysst...så ärligt/rakt.

skit i vad andra ska tänka om dig när du har bikini, och drick öl utan ångest, lättare sagt än gjort jag vet...men låt inte brudar på reklampelare förstöra din sommar iaf...:)



tjupp!

2009-06-06 @ 15:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0