Whoopsi daisy.

Nu är det måndag igen! Fastän det aldrig är en ny dag förrän jag gått och lagt mig och vaknat igen. Så, det är fortfarande söndag för mig. Idag har vi inte gjort många knop. Jag fastnade framför Momma's Boysmaraton på tv3 och Johan körde lastbil (dataspel). Sen kollade vi på Rock'n'rolla som vi hyrde förra söndagen men fick ha i en vecka, vi är lite tröga här.. Den var bra, jag gillar Guy Ritchies filmer. Snygga. Och att han, liksom jag, älskar London gör inte saken sämre.
Efter filmen åkte vi ner och lämnade den och stannade vi grusplanen nästa uppe vid oss för att sparka lite boll. Fy så längesen.. Jag dog efter en halvtimme och min vrist gav upp. Den svullnade upp lite och kändes bortdomnad. Jag kan fortfarande inte böja foten uppåt utan att hela smalbenet skakar, det liksom går inte! Äckligt som fan!

Nu har jag sagt godnatt till min älskling som måste sova för jobbet väntar tidigt imorgon bitti. Själv funderar jag på vad fan jag ska göra uppe. Orkar inte kolla på en hel film.. Jag kanske ska ladda ner lite Momma's Boys? Jag såg ju inte alla idag. Hmm..

Imorgon ska vi fira Johans lillasyster Elin som fyller 9 år. Hela gänget ska till Gröna Lund och härja och Johan ska tvinga mig att åka Jetline. Den är fan scary men jag älskar ju bergochdalbanor! Dem som inte går upp och ner dvs.. Gillar inte att sitta fastspänd med överkroppen. Så det blir väl den vanliga och Lustiga huset som gäller för mig imorgon. Och Kärlekstunneln. Och fish'n'chips!!

Annars, lite midsommarbilder:

Bella och Nicklas hund Jettie:


Johan provar ett par läsglasögon.


Jettie igen. Skäms?


Johan och Jettie.


Syskonen Robert och Bella.


Nicklas, Clara och Daniel var osociala ett tag och spelade kort..


Senare blev Henk och Johan tokiga och började dansa..


Henk.


Bella.


Nicklas och Jettie.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0