Toalettproblem.

Varför blir det ALLTID så att när Johan ska duscha, då blir jag kissnödig? Även om jag inte vart det en minut innan han klev in så blir jag det direkt när jag hör att han drar för duschdraperiet.
Mycket märkligt.

Idag har varit en dag som liknar gårdagen. Varmt så in i helvete och jag har inte orkat göra mycket mer än att sitta vid datorn eller att lägga pärlplattor. Jag har nu kommit på att man kan göra örhängen också! Prima!

Senare ska vi åka till Rissne och hämta ett par fåtöljöverdrag som min mor har köpt på Blocket. Smidigt för henne att vi bor ganska nära och kan göra henne den tjänsten. Jag gör allt för min kära mor, som idag ska säga upp sig från sin post som ordförande i hennes bostadsrättsförening. Vilken enligt henne kommer att bli ett sjukt ståhej då ingen vill att hon gör det för alla andra är lata idiotiska nickedockor. Fy fan, mamma har lagt ner så jävla mycket tid åt att fixa trappuppgångar, lägga nya gräsmattor, fixa med blommor och växter, putsa fasaden, hålla möten osv, utan lön.. Hon får en bonus varje år på nästan ingenting. Och förutom alla dessa uppgifter så ska hon dessutom stå ut med att grannarna ringer på hennes dörr när som helst på dygnet eller terroriserar hennes telefon så att hon ska försöka lösa deras problem med saker "hej jag har råkat bli utelåst". JAMEN RING TILL LÅSSERVICE DÅ DIN LATE JÄVEL! Jag blir så arg.. Nu ska hon ju då äntligen sluta och jag hoppas för hennes skull att hennes stressiga liv blir lite bättre.
_______________

Resultat hittills:



De små fyrkanterna och ringarna är örhängen! Och hjärtat nere till vänster gjorde Johan till mig. Sötis..

Kommentarer
Postat av: Anonym

toaproblem? äsch det är väl bara till att klampa in och kissa medan han duschar. bara till att inte låsa toadörren när man är där. här hemma stänger vi inte ens dörren när vi duschar o sånt. bisarrt egentligen, men så ere!



fina pärlplattor förresten!

2009-06-30 @ 18:58:42
Postat av: Sara

Åååååh, vilka fina :)

Snart fredag.

Kan knappt bärga mig!

2009-06-30 @ 22:52:38
Postat av: Jenny

OOOOHHHH. Svamparna! OOOOOHHH. Kärlek!

2009-07-01 @ 10:17:36
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0