Regn regn regn.

Det är skönt att det regnar ute idag. Det ger mig ett lugnt huvud. Fast Com Hem gör mig förbannad. Det kan inte ens regna utan att deras skit ska paja. Så nu funkar inte internet i vardagsrummet. Får nu ligga i sängen och sno andras uppkopplingar. Det funkar ju. Fast det funkar inte att gå in på min internetbehandlingsida. Fuck.. Det får väl vänta några timmar..

Jag och Åsa hade det jättetrevligt igår! Vi började med en öl på Teodoras, på Fridhemsplan. Sunkigt och härligt. För det var ju sagt så, att vi inte skulle klä upp oss. Och det gjorde jag inte heller. Sen kom Åsa på den briljanta idén om att åka in till Söder i alla fall. Fan.. Ja ja, vi gick till Debaser i alla fall. Inget sånt där klä-upp-sig-ställe direkt men ja ja.. Vi haffade en av de roliga fåtöljerna. Har alltid velat sitta i en sån men det har alltid varit upptaget. Folk är som gamar. Men nu lyckades jag! För att fira att min skatt kommit tillbaks till mig så köpte jag en hallon Mojito. Inte lika god som vanligt då bartendern uteslöt sockret, men dock fortfarande god! Sen blev det två öl där också innan det blev FÖR kallt och vi inte orkade mer.
Vi såg Gustaf Skarsgård också. Han var snyggare i verkligheten än på film.
(Bilder kommer upp när det vanliga internet fungerar..)

Nu ska jag kolla på Dirty Dancing, tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0