Precis ny.

När man sitter framför Spotify kommer man aldrig på något man vill lyssna på. Men idag hände det! Jag letade upp Brand New och har just nu värsta nostalgitrippen. Som vanligt, jag är väldigt nostalgisk av mig..
Jag kommer ihåg att jag lyssnade på deras skiva Deja Entendu konstant när jag jobbade i kiosken på Borås Djurpark. Skivan är för evigt förknippad med sockervadd, korvmedbröd, godis, mjukglass, strössel och popcorn. Skrikande ungar, kameler och getingar. Bakfyllor, ångest, regn och tristess.
Men ändå älskar jag den skivan. Älskar sångarens röst. Så den här sommaren ska jag försöka förknippa den med bra saker!

Såhär såg jag ut när jag satt i kiosken och lyssnade:


Hittade lite annan skit också när jag grävde bland gamla foton..

Oscar, mammas hund, som var en hemskt jobbig hund men nu saknar jag honom jättemycket!


Jag saknar även mitt blonda hår. Tokmycket! Men frågan är om det någonsin kan bli lika snyggt igen?



Jag på Trägår'n. Tror det är Mark som tar fotot. Uttråkad är jag. Dött än sålänge på dansgolvet.


Jag och Saskia i Utrecht, då jag och Sandra stannade där och hälsade på några dagar på vår hemresa från Belgien.


Min brat-kusin, hahaha!



Kommentarer
Postat av: Jenny S

du är jättefin i mörkt hår med!

2009-06-03 @ 21:07:49
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0