OK.

Ok, alla som har skrivit och sagt att jag ändå ska ge pilates en chans till säger jag NEJ. Eller ja, kanske när jag har blivit av med min mage. Det är verkligen den som tar emot! Jag skojar inte nu alltså.. DET GÅR INTE! Det är inte bara så att jag ger upp bara för att det var lite jobbigt. Ehm, sån är jag inte. Utan det är fan omöjligt. Jag testar med nöje igen när jag bantat ner magen.

Så.

England vann med 6-0 över Andorra ikväll. Wohoo, peppen! VM är nära nu. Jag längtar.

Ah, och för er som inte kollar min bilddagbok med jämna mellanrum, här har ni några bilder från gårdagen:

Utsikten från vår trevliga plats på Debaser.


Min Hallon Mojito som var väldigt smarrig.


Åsas Strawberry Daiquiri.



Åsa med sin drink.


Gustaf Skarsgård, han i mitten som liksom sitt/står.


Åsa visar sina bästa sidor på Tbanan hem.



Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHAHA! Strååålande att du har tagit kort på Gustaf Skarsgård. Eller hans rygg. På kändisjakt? :)

2009-06-13 @ 22:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0